sunnuntai 12. tammikuuta 2014

Kangaroo Applepiesta



Äitini pyysi minua ompelemaan lyhythihaisen, hiippahupullisen mekon pitsivetoketjulla varustettuna. Kankaaksi valikoitui Michas Stoffecken mustapohjainen Applepie. Hupun vuorin ja taskupussin leikkasin sävyihin sopivasta pinkistä jerseystä.  Tämänkin mekon pohjana on Linnelin MIW, johon olen muokannut hiippahupun ja Kangaroo-taskun Stannan ohjeistuksen mukaan. Olen ollut tosi tyytyväinen MIW-kaavaan. Mielestäni olen onnistunut tekemään sillä suhteellisen hyvin istuvia mekkoja itselleni. Minulla on työnalla paraillaan mekko kälylleni, ja jännityksellä odotan, että pääsemme sovittelemaan, ja näen josko onnistuin muokkaamaan kaavan hänelle sopivaksi :)

ps. Muistakaapa käydä osallistumassa arvontaan täällä


4 kommenttia:

  1. Aivan ihana, erityisesti tykkään noista taskuista, täytyy testailla itsekin jotain vastaavaa... =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia. Mallissa on apinoitu Stannan tuotosta, jonka tekemisen ko. leidi ystävällisesti ohjeisti meille leireillessämme :)

      Poista
  2. Tämän malliset mekot on mielettömän ihania. Kangas ja värit sopii hyvin malliin. Yksinkertaisesti tykkään :).

    VastaaPoista

Kiva, kun kommentoit <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...